proviso-about

De flesta företag genomför stora och små aktiviteter med anställda, kunder och samarbetspartners. Det kan vara interna möten, utbildningar eller större arrangemang och produktlanseringar. Oavsett storlek kräver arrangemanget att du eller andra i företaget avsätter tid och resurser till planering och förberedelser, beställningar, genomförande och eventuell utvärdering.

Istället för att använda interna resurser som har sin primära kompetens inom andra områden, kan du köpa alla tjänsterna hos oss. Då får du också tillgång till våra elektroniska lösningar som ger dig:

  • Tid till att utföra ditt dagliga arbete oavsett storlek på arrangemanget du ansvarar för
  • Organiserad och strukturerad planering med kontroll på alla detaljer
  • Alltid full översikt över alla ändringar
  • Fokus på genomförandet
  • Utvärdering

Vi på Proviso hanterar alla uppgifter från publicering/registrering i god tid, till ändringar och kontinuerlig kommunikation med deltagarna, och avslutar med en utvärdering efter avslutat arrangemang. All historik sparas i systemet, så att du enkelt kan hämta den och använda den nästa gång du ska genomföra ett liknade arrangemang.