provisosupport

Se när du kan eller bör ringa support

Som användare av Proviso® har du alltid tillgång till våra erfarna rådgivare. I tillägg till ren produktsupport, kan du även kontakta vår support för tips och rekommendationer på hur du kan göra dina aktiviteter mer effektiva och professionella. De arrangerar också upplärning genom interna kurser och workshops för ditt företag om du så önskar.

När det brådskar

Har du frågor om funktioner i systemet, problem med att få till en lösning som du önskar eller andra användarfrågor, så ring oss gärna omedelbart. Det finns ingen anledning till att spendera en massa tid på något vi med all säkerhet kan lösa på ett par minuter.

Vårt supportteam finns tillgängliga alla vardagar, och du kan ringa oss eller skicka ett mail så återkommer vi så snart vi kan. Kom ihåg att all support är kostnadsfri för alla kunder med fast avtal! Om du har tecknat ett fast avtal med oss, men önskar att en av oss på support ska producera något åt dig, faktureras detta per timme i hänvisning till gällande avtal.

Sverige: +46 8 400 261 66 eller support@proviso.se     Måndag – fredag: 08.30 – 17.00
Norge: +47 24 14 72 50 eller support@proviso.no         Måndag – fredag: 08.00 – 16.00